lørdag 15. oktober 2011

11 dpo =)

I dag, folkens, trenger man ikke engang testetøs-briller for å se streken på bt - den kom raskt opp og man trenger verken å snu på testen eller stirre for å se den :-D Joda, den er fortsatt svak, men absolutt synlig - så pr nå er jeg ihvertfall gravid!

Så er det bare å krysse fingre og tær for at lille spiren(e) skal holde seg der inne fram til juni neste år :-)


Edit: Kjøpte en digital da, siden gubben var så skeptisk til disse svake strekene - så her er resultatet av den digitale :)
Får ikke til å snu det...


10 kommentarer:

  1. Yes yes yes YES!!!! Gratulerer masse masse masse!!

    SvarSlett
  2. Visste det!
    Sender litt gravidstøv over bloggen til deg :-) Kanskje det fester seg ekstra godt da? ;-)
    Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye!!! Må innrømme at jeg ikke så streken i går, men dette ser jeg :)

    SvarSlett
  4. Hehe, takk for det, Lilleboffen :) Jeg har jo sett streker siden onsdag, hehe, bare at de har vært så svake at det ikke har vært mulig å fange dem med kamera - men skriften på cbd'en trenger jo ikke å tolkes, så nå er det bare fortsettelsen igjen :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye:) Hoppet omtrent oppi sofaen her da jeg så tickeren i ett tidligere innlegg. (Bruker bloglovin,så tar litt tid å bla :))

    Masselykke til, og håper virkelig dette går hele veien ♥

    SvarSlett