onsdag 19. oktober 2011

Hahahahahaha, se på den reka, da -------------------------------------------------------->

Jeg ler meg skakk her altså, tenk at jeg har en sånn skapning inni magen - eller kanskje to :-o Jammen godt de ikke ser sånn ut når de blir født, hahahahaha :)))

Men, moro å følge med da, og artig at de har laget sånn at man kan følge med dag for dag :)

Har nok ikke helt skjønt at vi er gravide ennå, i dag skulle vi ha spekeskinke og eggerøre til middag - egenprodusert både grisen og eggene, men så kom jeg helt tilfeldig på at man skal vel ikke spise spekeskinke som gravid :( Det ble skikkelig nedtur, men så leste jeg meg fram på sidene til helsenorge og matportalen, at dersom man varmebehandler så kan man spise spekemat - så da ble spekeskinka til mor slengt noen minutter i kjempevarm panne :) Vesla som ikke kan fordra spekeskinke, åt med god apetitt når hun fikk smake den stekte, hehehe...

Men, nå er det vel på tide å finne senga, så jeg ikke forsover meg igjen *flau* og satse på at kvalmen holder seg borte i natt...har hatt litt sånn småkvalme i flere netter, men ikke så ille at jeg har måttet stå opp...men, kjøpte med meg Postafen fra apoteket i dag, samt Lovehearts fra butikken, så da er det bare å hive innpå om den kommer igjen ;-)

Jeg har forresten blitt så inspirert av alle dere bloggere som er så flinke med håndarbeid, så nå har jeg begynt å strikke på firkanttøfler som skal toves, og så skal jeg lære meg å hekle sånne fine babytepper jeg og - eller kanskje jeg skal strikke i stedet? Tja, noe får det bli, må jo bruke fingrene til noe når de ikke kan fikle med røyken... Bilder skal komme etterhvert!

Og dere - husk konkurranse fra Lotusbarn da - det ligger link øverst til venstre :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar