torsdag 27. oktober 2011

Hverdagen

Jepp, nå er hverdagen tilbake for fullt - blødningen har så godt som stoppa, etter 9 dager, i morra regner jeg med at jeg kan gå uten bind for første gang på nesten en mnd :) Og jeg har fått gitt bort de medisinene jeg hadde igjen, håper virkelig at de bringer lykke - vi fikk jo vår første positive test, så håpe at mottakeren får både positiv test og en sprell levende baby ut av dem <3

Ellers har vi bestilt oss kjærestetur til Oslo, se på Øivind Blunck Rett og slett - den må jo være morsom? Og så blir det en natt på hotell, bare oss to <3 Må jo passe på nå før julebordsesongen starter i november, for da jobber jo mannen hver helg - så vi fikk det plutselig litt travelt her, når vi fant ut at det er november allerede neste uke :-o Vi bestemte oss først for en tur til Kiel, men så fant vi ut at vi like godt kunne ta en tur til Oslo, for da forsvant ikke hele helgen, det er enklere med hundevakt bare for en natt, og vi rekker å gjøre litt hjemme også :) Så tar vi heller turen til Kiel eller København til sommeren, og tar med oss Vespaene og blir noen dager <3

Ellers er det høsten nå, det regner, blåser, er tåkete og 7 grader - da er det deilig å være inne med fyr i ovnen, Rødvin i glasset og dårlig humor på tv, enten det er Big Brother, MASH eller noe annet av reality/serier, eller om vi slenger på en dvd - akkurat nå er vi i gang med Mot i Brøstet for fjerde gange eller noe sånt :)

Ja, sånn går nu dagan, plutselig er det jul - den kan vi gladelig hoppe over kjenner jeg! Satser på at det dukker opp et godt syden-tilbud til juleuka, så emigrerer vi til sol og sommer i stedet ;-)

2 kommentarer:

  1. Regner med med disse lykkeønskningene, så går det nok mottakeren vel ;)
    Høres utrolig deilig ut med hotellhelg, kombinert med show. Dere får det sikkert veldig fint. Blir godt å koble av og bare leve i nuet uten noen bekymringer. :)

    Blir helt klein når du skriver at det snart er jul! Ææææh, kjenner jeg får helt hetta!

    SvarSlett
  2. Hehe, Tuppen og Lillemor - tusen takk :) Jula kommer hvert år, men hadde ikke gjort noe om den glemte et år synes jeg ;-) Jaja, den varer heldigvis ikke til påske da!

    SvarSlett