onsdag 19. oktober 2011

Blod =(

Har hatt tiltagende mensmurringer i dag, men har ikke tenkt særlig over det, siden det er så vanlig... Men, når jeg var på do nå, så kom det blod - lyst og friskt blod, akkurat som begynnelsen på mens... Har merket at jeg har vært sår når jeg setter Lutinusen de siste dagene, men tankene løper løpsk nå, kan det være derfor strekene ikke ble særlig sterkere fra 12-14 dpo? Jaja, lite man får gjort noe med, så får bare følge med og se om det øker eller minker, og ta en ny test om en uke for å se om hcg stiger eller synker...

8 kommentarer:

  1. Ikke vær så veldig bekymret enda da! Jeg og hadde litt blødning, og mensmurringer til tusen på det stadiet du er nå... Er utrolig redselsfremmende og skremmende, så jeg håper det ikke er grunn til bekymring.
    Det kan jo også være, som du sier glufsepillene (hehehehe), samtidig satte du jo inn to egg, kanskje det ene bare ikke vil feste seg, og at det er det som er på vei ut, men at det andre sitter igjen?

    Nei, jeg er ingen ekspert, og jeg har ingen fasitsvar, men poenget mitt er at det kan være så utrolig mye mer enn mensen som kommer. Dessuten har du jo testa positivt mange, mange ganger! :-)

    STOR klem til deg <3

    SvarSlett
  2. Takk for det, Fruen :) Har sendt mail til Hausken og bedt dem om rekvisisjon til bp - får jo ikke det av legen min, og sykehuset nekter uten rekvisisjon... Da er det jo ganske enkelt å se om hcg stiger eller synker i løpet av et par dager...orker ikke tanken på å vente i to uker og så komme på ul og da er det tomt der :(

    SvarSlett
  3. Jeg håper det er en uskyldig blødning!!
    Rart at legen din ikke vil gi noe rekvisisjon da? Eller er h*n bare vanskelig?

    SvarSlett
  4. Legen mener det ikke er noen vits å gjøre noe som helst før etter 11-12 uker :( Får se hva Hausken sier i morra...

    SvarSlett
  5. Håper at det bare er spiren(e) i magen som kødder det til for deg, og at det ikke er noe alvorlig. :) Enblirto blødde ganske lenge, noe som selv
    sagt ga henne masse bekymringer. Men det har gått veldig bra med henne.

    Satser på at det bare er noe uskyldig bøllefrøet(frøene)holder på med :)

    Klemmer i bøtter og spann til deg fra oss <3

    SvarSlett
  6. Krysser fingrene for at alt er bra! Skjønner at det må være skummelt, men som flere sier så er det jo ikke så uvanlig å blø litt. Får satse på at det bare er en tulleblødning...:)

    SvarSlett