søndag 23. oktober 2011

Jeg har fått bursdagsgave på forskudd =)

Jeg har jo i mange år ønsket meg en Vespa, og jeg har sagt litt på tull at jeg ønsket meg det til 40-års dagen min - og i går fikk jeg jammen en :-D Mannen har titta etter på nett i lange tider, og i går fant vi den vi så etter! Sendte en melding og den var ikke solgt - o'lykke, så vi kasta oss i bilen og kjørte av sted :) Og Vespa'n skuffa ikke, så da var det bare å reise hjem og bytte bil og koble på henger - og dure av sted igjen, vi reiste herfra første gangen kl 12 og var hjemme igjen med drømmescooteren kl 23 <3 Den er importert fra Nederland, så det er nederlandske skilter på bildene og den er beregnet for to personer, men det er norske skilter på den nå, og norsk vognkort! I tillegg er blinklysene foran bytta, og det er helt nytt batteri, men det er noe som ikke stemmer helt, for den drar dårlig, det får vi fikse i løpet av vinteren, og chassiet er det samme som brukes på 125 cc, selvom denne er bare 50 cc :) Det er med bagasjebrett både foran og bak, i tillegg til hengerfeste og beskyttelsesbøyle - dette blir en kjempekul sykkel å cruise rundt på til sommeren!!!

Dette er en Vespa PK50 XL automatica 1984 modell!















5 kommentarer:

  1. Gratulerer med kanontøff bursdagsgave noen måneder på forskudd!
    Har alltid ønsket å frese rundt på en vespa nå i voksen alder. Jeg råna rundt på en tsx-crosser i mine ungdomsdager, så det er vel derfor tenker jeg ;)

    Tuppen

    SvarSlett
  2. Åååh, den var kul!!
    Grattis :D

    SvarSlett
  3. Tusen takk dere :) Ja, den er kjempetøff :-D

    SvarSlett
  4. Så stilig den er da!! Blir kjekt for deg å kjøre rundt på den når vinteren er over da!!
    Klem

    SvarSlett
  5. Jepp, vi drømmer om at gubben også får seg en, sånn at vi kan dra på ferie til sommeren på hver vår <3

    SvarSlett