mandag 3. oktober 2011

Sur på Telenor i dag =(



For litt over en uke siden, så bestilte vi oss nye mobiler - Nokia N9 <3 Den skulle lanseres 30/9 og vi venta spent på mail - og på fredag kom det en mail, mannens svarte telefon var nå sendt fra lager - o'lykke =) Da var det jo bare å vente på mail om at min rosa også ble sendt... Og jeg venta, og venta - og venta og venta, men ingen mail kom... Jeg sendte to mail og etterlyste den, men fikk ikke svar! Så, dagen etter sendte jeg enda en mail - og i dag kom svaret; De er utsolgt for telefonen og vet ikke når de får den inn!!! Seriøst? Hva er vitsen med å forhåndsreservere da? Trodde hele vitsen var at man skulle få avtalt vare til avtalt tid da,... Begge telefonene er jo bestilt av meg, siden det er jeg som har hovedabonnementet, så alle de andre i fri familie er brukere...er det ikke vanlig å komplettere bestillinger der man har flere varer bestilt, i stedet for å sende ut single varer i hytt og pine?

Ikke kom det altså noen mail som opplyste om at de dessverre var blitt utsolgt, og ikke kom det mail om at de kunne tilby en annen farge heller - kaktus er herved sendt Telenor :( Det samme er mail, så nå venter jeg på et vettugt svar - ikke at jeg har store forhåpninger om å få det, men de skal få vite at de ikke kan behandle kundene sine sånn! Synes det minste de kan gjøre, er å gi folk beskjed ihvertfall...

Nytt simkort kom jo tidlig i forrige uke, til oss begge - noe som førte til at BankId på mobil ikke funker på det gamle sim-kortet lenger, og det nye er micro-sim, og passer derfor ikke i gamle telefoner :-s Ikke helt den starten på uke jeg hadde håpet på, men får satse på at resten av uka står i positivitetens tegn :)

4 kommentarer:

  1. Gådd... Av og til er kundeservicen til flere store selskaper til å rive håret av seg for altså! Blir helt matt jeg...!

    SvarSlett
  2. Kjip start på uka!! Håper telefonene kommer så fort som mulig til tross for mye krøll.

    SvarSlett
  3. Den ene telefonen er på vei hjem, så gubben får sin når vi kommer hjem fra Haugesund :)

    SvarSlett
  4. Haha, nå hadde de svart - de krediterer to månedsavgifter som kompensasjon - får si meg fornøyd med det :) Så lenge telefonen kommer når de sier nå, da! Ellers skal jeg da klage mer, jeg :-p

    SvarSlett