mandag 10. oktober 2011

Nyter en dag i positivitetens tegn =)

Dagen starta med at jeg våknet, og var HELT overbevist om at jeg er gravid - hehe, ja, for det kan man jo vite på 6 dpo *koko* Men, en god følelse ihvertfall!

Det ble ikke værre av at jeg fikk vite at Nokia'n min er på vei til meg i posten - etter at de forrige uke ikke kunne si noe om når, eller en gang OM den kom i det hele tatt, kanskje det hjelper og klage likevel? ;-p Jeg ringte jo dit i dag, egentlig for å kansellere hele bestillingen og kjøpe en iPhone 4 i stedet, men da ble det avlyst og jeg venter spent på min knallrosa Nokia N9 <3

Som om ikke det var nok, så fikk jeg en sms om at jeg var ønsket på 2. gangs intervju på drømmejobben, tolker det positivt, siden jeg på fredag fikk vite at de fortsatt hadde en igjen til første intervju nå på onsdag - så jeg krysser fingre og tær for at jeg blir lastebilsjåfør om ikke lenge :-D

Jeg trodde ærlig talt ikke at noe mer spennende kunne skje i dag - men joda, jeg fikk en melding om jeg var interessert i å være med i styret på det lokale politiske partiet jeg meldte meg inn i tidligere i sommer - de har lagt merke til mine meninger og trengte sånne som meg, så jeg sa ja til å være med, hvis jeg blir valgt inn (eller åssen det nå foregår?)

Jupp, dette er en GOD dag, så får man se hvor mange av drømmene som fortsatt er virkelighet utover, men foreløpig leker jeg at alt går som smurt :))) Nyter så godt jeg kan, i full forvissning om at korthuset fort kan rase allerede i morra...

Skulle ha danset rundt, men ligamentstrekkene hindrer meg, kan jo verken hoste, le eller reise meg uten å få kjempevondt å må krøke meg sammen - dårlig gjort hvis det bare er Lutinusen som gjør det, altså!

2 kommentarer:

  1. Kjempe bra Flippy. Håper lykken følger deg videre. Og at det ender både med graviditet og ny jobb. Mange lykkeønskninger og klemmer fra meg.

    Solrun

    SvarSlett