torsdag 13. oktober 2011

9 dpo...

Ja, da var dagens test tatt, og den var om mulig enda svakere enn i går, så i dag tror jeg ingen manne-øyne vil se noen strek der :-/ Den synes vel bittelitt bedre når testen er helt tørr, og den er ikke helt blenda, så noe har ihvertfall vært innom slimhinna - for nå skal el-sprøyta være ute av kroppen! Det er 11 dager siden den ble satt nå, og Hausken sa at det vanligste var at den var ute av kroppen etter 5-6 dager...

Jaja, det er tidlig enda, så det er fortsatt muligheter til at testen blir sterkere, men følelsen av å ha lykkes er ikke like sterk lenger, den forsvant gradvis i går kveld :( Får håpe at dette er første gangen magefølelsen har feil, og at det er en liten spire som klorer seg fast der inne - i morra skal jeg teste med CB, for da er det 10 dpo og fire dager før ikm, så da skal det kunne gi utslag på den...

Thrilleren fortsetter ;-)

6 kommentarer:

  1. Clearblue har jeg bannlyst! Tok en slik i går formiddag (9 DPO) og for første gang dukket det opp en strek. En veldig tynn og svak en, men likevel tydelig, og den kom før kontrollstreken også. Men så ser jeg på nettet at disse + testene til CB ofte gir falsk positiv og da er streken tynn. Tok ny i går kveld og den var blendahvit... DEN oppturen for så å ramle rett ned i kjelleren igjen.. Urk :-/

    Når det er sagt så håper jeg du får en BRED (!) strek på din i morgen, eventuelt en strek på en annen test. Jeg heier på dere! :-)

    SvarSlett
  2. Takk for det, Et ønske, har svidd av en betydelig dose CB'er tidligere også, uten å se så mye som en liten pixel med unntak av - streken... Er nok bare el-sprøyta som har hengt godt igjen her :-s

    SvarSlett
  3. Nå som testen har tørket helt, er den ganske lik den fra i går - kaaaaaanskje bittelitt sterkere...

    SvarSlett
  4. Tips: ta en EL test type strimmel fra f.eks billige tester. Alle mine 3 graviditeter har vist sterkere streker enn jeg normalt sett har (har alltid bittelitt svak strek på EL tester). Og så kommer + på grav.test et par dager etterpå.

    SvarSlett
  5. Har ikke el-tester, dvs hadde igjen to digitale fra et tidligere fryseforsøk - for prøvde det på 6 og 7 dpo og fikk streker på dem, men ikke noe smilefjes da :)

    SvarSlett