torsdag 20. oktober 2011

Ikke noe særlig håp, gitt =(

Da kom svaret på dagens blodprøve, usle 86 var den på - noe som er utrolig lite i forhold til at den skal doble seg hver dag, og jeg testa positivt for 8 dager siden :( Spørs nok om vi bare må innse at spirene våre er på tur ut nå, det blør fortsatt, og nå er det mer farge på blodet...

Faen altså!!!

Akkurat nå føles det som at det hadde vært bedre å ikke få noen positive tester i det hele tatt, i stedet for å få positiv og så miste :( Nå vet vi jo at det er mulig, men vi har absolutt ikke mulighet til flere forsøk, i såfall må vi vinne i lotto... Hadde alle testene vært negative nå, så hadde vi fint slått oss til ro med at vi hadde prøvd "alt", men nå viser det seg jo at det er mulig, da er det enda vondere å vite at vi ikke kan prøve mer :(

Hausken mente at dagens bp ikke var alarmerende lav, og at det fortsatt var mulig det kunne gå bra, men jeg har ikke sett noen som har hatt så lav hcg på dag 16... Dette blir en grusom helg, tror ikke jeg orker noen barnedåp på søndag, altså :-/

Urk!

Edit: Det blør bare mer og mer nå, det kommer koagler og smertene tiltar... Faens Helvetes Drit altså!!!

13 kommentarer:

  1. Har ikkjr ord for kor mykje eg føle med deg. Er så utruleg lei meg på der vegner.
    Eg og gubben har snakket så mye om dere og vi har håpet slik på at det skulle gå bra med dere.
    Vårt håp har liksom vært i at om bare dere fikk det til så skulle vi og få det til....
    Vi krysser fingere for at det fremdeles er håp for dere og at dette går bra.

    God klem

    dancing77

    SvarSlett
  2. Åe, Dancing, du er jo så god <3 Klart at dere får det til, selvom ikke vi har gjort det :))) Tusen takk for gode ord!

    SvarSlett
  3. Det er ikke mulig, kan ikke være mulig :-( Jeg hadde så klokketro på testene dine! Nei, dette kan ikke være mulig :-(

    STOR KLEM herfra... <3

    SvarSlett
  4. Tusen takk for gode ord, Fruen <3

    SvarSlett
  5. Vet liksom ikke helt hva vi skal si, for i en slik situasjon er det ingen ord som føles trøstende nok...

    Varme klemmer <3

    SvarSlett
  6. Tuppen og Lillemor - man trenger ikke si noe, det er nok å bare være der <3 Klemmer tilbake

    SvarSlett
  7. Uff :( En god klem til dere.... skjønner det er ekstra kjipt når man har fått en positiv test i tillegg.

    SvarSlett
  8. Hvordan går det med deg vennen? Tenker på deg vettu. <3

    SvarSlett
  9. Huff, dette var skikkelig trist å høre! :( Sender menge varme tanker til dere!
    Klem

    SvarSlett
  10. Tusen takk, dere <3
    Joda, det blør stadig her, om enn ikke så mye, så kommer det jevnt... Tidligere i dag var det så vondt at jeg måtte ty til smertestillende, men blødningen har ikke tatt seg opp, og nå er det smertefritt igjen :(

    SvarSlett
  11. Sender en stor klem! Her er lille gutten vår et ivf mirakel! Jeg håper dere får et mirakel også <3<3

    SvarSlett