torsdag 20. oktober 2011

Opp og ned...

I natt kl 0130 kom det fortsatt litt blod når jeg var på do - når jeg sto opp i dag, hadde det kun kommet en dråpe i løpet av natten, og når jeg var på do kom det ikke noe på papiret... Kan det virkelig være sånn at spiren fortsatt klorer seg fast? Kan det være at blødningen rett og slett kom fra skjeden og at det er Lutinusen som har irritert slimhinnene og forårsaket en liten rift? At det så mye mer ut, og at det blør lettere for at jeg går på blodfortynnende? Eller er det bare en liten pause før syndefloden setter inn?

Kjenner at dette har skremt meg, jeg vet ikke hva jeg burde tenke akkurat nå :-/ Er det for godt til å være sant, at vi fikk disse positive testene? Er det virkelig ikke meninga at vi skal få et kjærlighetsbarn - eller er h*n bare en liten trollunge som starter livet med å skremme vettet av oss, og så utvikle seg til et lite lykketroll?

Håper jeg får rekvisisjon på blodprøve, sånn at jeg kan få se at hcg enten stiger eller synker - det er ikke noe godt å ikke vite... Man har ingen garantier uansett, men uvitenheten er tøffest å hanskes med... Kjenner at jeg har lyst å gå på do for å sjekke annethvert minutt, samtidig er det med hjertet i halsen hver gang jeg drar ned trusa - er det mer eller mindre blod denne gangen?

4 kommentarer:

  1. Jeg håper det går bra!! At det er en uskyldig blødning som roter med systemet!!
    Klem

    SvarSlett
  2. Takk snuppa, men det ser dessverre ut som om det er slutt nå :(

    SvarSlett