lørdag 29. oktober 2011

Da var det helg =)

Mannen fikk tak i Vespa i går, så da gjenstår bare og få hentet den :) Maken til min, men med manuelt gir og 7 år eldre, så nå blir det fiksing av Vespaer i vinter og så blir det mange fine turer neste år - hvis været blir bedre enn i år da...

Ellers har blødningen stoppet opp nå, det er litt farget utflod, men ikke rødt lenger, og det holder i massevis med truseinnlegg :) Godt at kroppen har klart å ordne opp sjøl... Vi fantaserer fortsatt om et nytt forsøk, men det er kanskje mest en mekanisme for å slippe og tenke på at alle broer er brent... Den som lever får se, og i utlandet er øvre aldersgrense høyere enn i Norge :) Har ikke sjekka så nøye rundt det enda, men utover vinteren så kan det jo hende at man undersøker litt, bare for å ha noe og forholde seg til... Jeg har jo fortsatt veldig bra egg, og gode eggreserver, så aldersmessig i forhold til ivf/icsi, så er det ingen umiddelbar hastverk :)

Starter i nye jobben på tirsdag, gleder meg masse :-D Lastebilen min er ikke ferdig enda, så kanskje må jeg bruke en varebil i starten, sånn at jeg får med meg noen varer ut på kundebesøkene, men det går :) I tillegg skal jeg på både produktkurs, adr-kurs og personalmøte de nærmeste ukene, så da blir det mye kjøring og hotellopphold - spennende :) Gleder meg veldig til å komme i gang nå, få en normal rytme på dagene igjen og slippe all tenkingen som jeg har altfor mye tid til når jeg bare går hjemme...

Sola skinner men det er kjølig ute - og i natt skal klokka stilles, er jo bare tull med sommer og vintertid, kunne da hatt samme tida hele året!!!

4 kommentarer:

  1. Synes du er drit-tøff som kjører lastebil! Hadde ikke vært noen av oss som hadde turt å kjøre de gedigne kjøretøyene. TØFFA! :D

    Er helt enig med at sommer/vintertid er bare tull.

    SvarSlett
  2. Hehe, er bare liten lastebil da, så trenger bare c1-førerkort,men takk :)

    SvarSlett
  3. Så spennende med ny jobb ♥ Ønsker deg masse lykke til!

    Klem

    SvarSlett