mandag 17. oktober 2011

Veien videre nå =)

Først dagens test, får ikke snudd den - merkelig dette mobilkamera altså, for når jeg prøver å snu på pc'n får jeg bare beskjed om at det ikke går...
13 dpo

Streken er omtrent som den i går, ikke noe sterkere, men det er jo ikke alltid at strekene blir så veldig sterke på bt heller :) 

Har fått time til tidlig ul 3. november og første kontroll hos fastlegen 6. desember :)

Venter fortsatt på kontakt med Hausken, har bare igjen Lutinus til i dag, så må få de til å fakse over resept til apoteket, de igjen har bestilt inn så de får i morra! Har igjen noen Klexane-sprøyter, men trenger flere av de også... Husker ikke helt, men mener de sa jeg skulle bruke Lutinus til uke 12 og Klexane til uke 7, så håper de ringer opp igjen snart...

Ikke mer nytt herfra - men et lite tips; Ikke bruk håndklær med rødt på når du dusjer - man får sjokk hvis de loer ;-p Jeg hadde nemlig noen bittesmå røde flekker i bindet (ja, bind er påkrevet så lenge man bruker glufsepiller) når jeg var på do nettopp, og fikk jo hjertet i halsen :-o Men, så viste det seg altså at det bare var lo fra håndkleet jeg tørket meg med på morra'n :-D

Litt uggen i formen, men det kan likegjerne være psykisk som fysisk...selvom jeg har lest at svangerskapskvalme gjerne er hyppigere ved høyere alder eller tvillinger... Har ikke vært veldig plaget de andre gangene, så håper i det lengste å slippe unna denne gangen også!

4 kommentarer:

  1. Ble oppringt fra Hausken og faxen deres funker ikke, så resepten må sendes i posten... Det positive var jo at jeg kan redusere glufsepillene fra tre til en pr dag, så da holder det akkurat til resepten kommer - det er jo bare en ekstra sikkerhet, siden kroppen nå skal produsere nok progesteron sjøl :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for dagens latter: Glufsepiller!!
    haha :-D
    Dette ser strålende ut, Flippy!
    Husk også at medisinene ofte kan gi bivirkninger som kvalme. Jeg og var kvalm nesten med en gang, men helt til å begynne med, så trur jeg helst det var bivirkninger derfra :-)

    SvarSlett
  3. Hehe, Fruen, ja - her går det i glufsepiller eller dåsetabletter og andre betegnelser i samme gata ;-) Blir jo altfor kjedelig å si Lutinus eller progesteronpiller, kan skjønne, hehe :) Det blir så mye mindre alvorlig og seriøst, når man kan tulle med sånt seg i mellom, mannen må jo ta del i dette han også ;-) Ihvertfall verbalt! Han slipper å visuelt delta altså :-p

    SvarSlett
  4. Haha, jeg som trudde jeg var oppfinnsom med "Sjurmedisin"... Dåsetabletter... Haha!
    Det er så bra å kunne ha litt humor oppi dette sirkuset. Det betyr så mye! Ikke alltid like lett å ha humoren på plass når det ikke går veien, men dette ser jo veldig bra ut så langt! :-D

    SvarSlett