onsdag 12. oktober 2011

Nå begynner det å bli spennende!

Tradisjonen tro, så måtte jeg jo teste i dag - er jo tross alt kommet til 8 dpo og det er 10 dager siden el-sprøyta ble satt ;-)

Etter to-tre minutter kom det opp en ultrasvak strek, jeg var trøtt, så tenkte at jeg ser sikkert syner... Men, etter en halvtime var den der fortsatt :-o Den er så svak at den ikke synes på bilder, og jeg har ikke sjekka om manne-øyne kan se den ennå, men JEG ser den! Og, det har jeg ikke gjort før, ikke så "tydelig"...

Så, da blir spørsmålet - er det Pregnylen som fortsatt henger i, 10 dager etter jeg satte den, eller er det en (eller to) liten spire som har boret seg fast i magehulen? Gjett om jeg kommer til å fortsette testingen framover ;-p

Magefølelesen min pleier ikke å ta feil, men nå tør jeg ikke stole på den ennå, altså...

Edit: Manne-øyne ser den også, men med kommentaren "det er sikkert sånn strek på alle, eller?" Haha, nei, det er det definitivt IKKE!

4 kommentarer:

  1. *fryyysninger*
    Puh, dette er superspennende! Gleder meg til å høre hvordan det ser ut fremover :-)

    SvarSlett
  2. Ja, det blir spennende å se om dette er siste rest av el-sprøyta eller begynnelsen på noe stort :)

    SvarSlett
  3. WÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆH!!!!! Fy flate holder på å sprekke av spenning!!! Håper og tror at el-sprøyta ikke er den som forårsaker dette, men at du har en liten huleboer i magen. ;)

    SvarSlett
  4. Ja, men er i tvil da, siden det er annen el-sprøyte denne gangen...

    SvarSlett